


Nu har jag köpt en påse med de nya små lussekatterna från Pågen!😀 Notera även att min fina amaryllis håller på att slå uuuut😍
Jag blev positivt överraskad när jag provade de pyttesmå lussebullarna! Det första som slog mig var en god saffransdoft och när man tog en tugga kände man att den var riktigt färsk 👍 De smakade inte lika mycket saffran som jag hoppades, men de var mjuka och goda! De godaste “massproducerade” köpelussebullarna jag har provat faktiskt 🙂😍
Finns att köpa på Mathem.se! (Annonslänk)
De får 4/5 hjärtan om jag betygsätter vad jag söker i en “köpelussebulle” 😁








Emil och jag har köpt halloweenpumpor i miniformat! 😍 Tycker att de är SÅ söta! De får pryda hemmet lite överallt och även vara med i en och annan lek här hemma..! Emil valde den lilla och jag den stora 🥰 NÅGON har ju dock bitit på den lilla pumpan några gånger… Det kan ni se på bilderna när jag håller i den 😂haha!!






HEJ! Förlåt för att jag inte har bloggat på hela helgen! Det har liksom inte funnits tid😁 Jag har haft min barndomsvän Anna här och vi har haft det toppen – bott på hotell, ätit god mat och fixat och planerat en väldigt rolig julgrej, som ni snart får ta del av!😍



