



Nu har jag smakat nya marabou pepparkaka! Alltså jag är ju inget fan av nya “konstiga” smaker generellt, det är ju endast för att något har jultema som jag vill smaka, haha! Om jag hade sett denna i hyllan annars hade tänk “urk!” och gått förbi hahaha!
Men nu har jag testat i alla fall… Okej, den var väl ganska god och smakade MYCKET pepparkaka! Den var sprängfylld med pepparkakssmulor och det var verkligen sting i eftersmaken, det tog lång tid innan smaken gick ur munnen. Lite för kryddstarkt för min smak.
Kommer jag köpa den igen? Nej. Men om man älskar pepparkakor och marabou så kommer ni gilla denna 😉
Den får såhär många hjärtan:

Trevlig helg!!😍