
…pågår Pelle-maraton! Perfekt att mysa till det lite när Emil somnat på mig 😊 Jag kan aldrig se Pelle Svanslös för många gånger! Längtar tills vi kan sitta och titta på det tillsammans, hoppas han kommer vilja se det med mig!

Julbloggar om julnyheter, julklappstips, julkalendrar, adventskalendrar , julpyssel och julrecept!

…pågår Pelle-maraton! Perfekt att mysa till det lite när Emil somnat på mig 😊 Jag kan aldrig se Pelle Svanslös för många gånger! Längtar tills vi kan sitta och titta på det tillsammans, hoppas han kommer vilja se det med mig!
Julkalender-bonanzan fortsätter! Clinique har släppt sin för 2018 och den ser ut som ovan bild visar. Tyvärr fanns det bara spoiler-bild med innehållet, så hoppas ingen blir ledsen nu av att se det! Jag har ingen koll alls på Cliniques julkalender eller produkter, men vet att många andra tycker den är bra!😃
Den kostar 695kr och finns att köpa här!

Kul att redan bli överraskad av så mycket julsaker inne på Rusta!😍 Jultröjorna är ju helt galna – hur ska man kunna tvätta dem??😱
Kicks har nu släppt sin Beauty christmas calendar 2018 och den är vackert romantiskt rosa och “tjejig” i år. Glöm heller inte Kicks julkalender, med ett nytt härligt erbjudande till 50% rabatt varje dag!
Jag valde att inte ta med någon bild på innehållet i denna adventskalender jag visar här ovan, för jag gillar själv inte veta i förväg vad det är i adventskalendrar, men om ni vill veta vad det är i är det bara att kolla på Kicks hemsida! Jag har aldrig haft Kicks julkalender och det blir nog ingen i år heller, man får hålla i slantarna ibland, hehe 😉 Den kostar förresten 449kr och finns att köpa här!
Det är verkligen adventskalender-bonanza just nu, alla släpper sina kalendrar! I love it, hoppas ni gör det också haha! Annars blir det lite tjatigt kan jag tänka mig, det finns ju så många! Men JAG är en adventskalender- lover😍🎄






Idag har vi haft lite barnvakt här hemma och då passade jag på att slå in några av julklappar jag köpt de senaste veckorna – det har jag sett så mycket fram emot att göra! 😃 Julmusiken slogs på och julkänslan kom kort där efter! Åh vad jag älskar att både köpa, slå in och ge julklappar!! Det är verkligen en hobby, eller kan det vara det haha?
Ja, nu är i alla fall julklappsfåtöljen fylld till hälften av klappar och den bara väntar på att få bli utbytt mot julgranen!🎄🎄🎄 Härligt!
Inlägget innehåller annonslänk
Man kan ju tycka att det är för bra för att vara sant, men ni kan nämligen få Rituals adventskalender Rituals of advent 2018 XL för 500kr istället för ordinarie pris 625kr(alltså 20% rabatt) på Åhléns just nu! Dessutom fraktfritt! Helt amazing, det är sjukt bra rabatt för denna lyxiga kalender! Det går liksom inte att inte köpa 😱😃
Klicka här för att komma till Åhléns! Erbjudandet gäller endast till och med söndag, så passa på!
😍Även i år, 2021, finns en 25% rabatt tillgänglig – kolla i mitt inlägg HÄR så får du se vad som gäller 🙂






Plantagen har kommit med lite fina julbilder inför julen 2018 där de visar en del ur deras fina sortiment bland julblommor och julgranar. På deras hemsida kan man läsa om diverse tips på hur man exempelvis håller en julstjärna levande, hur man får hyacinten att behålla livet även efter jul och det bästa sättet att frakta hem sin julgran och sedan sköta om den. Om jag nån gång kommer ha en riktig gran så ska jag vara sjukt noggrann och följa deras tips till punkt och pricka!!
Trevlig fredag på er!
Såhär till helgen vill jag passa på att tipsa er, som inte redan vet, att det finns några julkalendrar på SVT öppet arkiv att titta på! Mina favoriter all time Pelle Svanslös och Mysteriet på Greveholm finns och det är så fantastiskt att kunna sätta på lite då och då! Jag ska nog titta lite när Emil slocknar i min famn i helgen 😊 Finns er favvo?
Inlägget innehåller annonslänkar

Lagerhaus har redan nu fått in en hel del julsaker i deras sortiment och här ovan finner ni ett urval av dem! Så kul, jag blir så himla julsugen när jag sitter och surfar och ser julgrejer på olika hemsidor! Man vet att något är på G när det växer fram i butikerna😊😍
Det har varit sjukstuga här hemma nu i tre dagar. Emil har haft hög feber och varit helt sänkt(kolla hur svag o trött han är på bilden😢) och grinigare än vanligt. Stackars vår lilla älskling(och även oss)… Det har varit extra tuffa dagar och nätter, nu märker vi dock att det börjar att gå över – tack och lov!
Att det är jobbigt att vara sjuk själv är ett faktum, men det är inget jämfört med hur man känner när ens barn mår dåligt! Kredd till alla föräldrar där ute❤️