
Är det exakt 6 månader till julafton så tycker jag att man får fira lite genom att slå in årets första julklapp, dricka lite äppelglögg och öppna en väl sparad ask med min favoritjulchoklad: wienernougat 🥰❤️
Inne i julklappen döljer sig ett Pippibrädspel till min systerdotter 🎁 Nån mer än jag som börjat köpa julklappar?😀

